Als je consumenten begrijpt, kun je ze activeren

Bij Lekker Fris geloven we dat je frisdrankmerken in de horeca bouwt.
Dus daar zijn we prominent aanwezig met onze merken. Daarbij mikken we niet op generieke acties en promoties.
We creëren tailormade activaties en promoties. Volledig gericht op het merk, de omgeving en op een mooi moment.

In de horeca staat het creëren van beleving centraal. Sterke merken dragen daar op hun eigen manier aan bij.
Zoals AriZona met unieke designs en Iam dat met een laag caloriegehalte (in vergelijking met andere sappen) inspeelt op huidige gezondheidstrends.
Op die manieren werken merken ook aan beleving: van zonnig strandterras en goed restaurant tot mooie brasserieën en gezellige lunchrooms.

Hoewel we jong en fris zijn, hebben we al veel ervaring.
Wij kennen consumenten door en door en we weten wat nodig is om ze te verleiden en een geweldig moment te bezorgen.
Sommige mensen vinden consumenten onvoorspelbaar, maar wij vinden het geweldig om in te spelen op onvoorspelbaarheid.