The Duchess

Maak kennis met The Duchess, ‘s werelds eerste non-alcoholische gin & tonic met weinig suiker. Vervaardigd met opnieuw gedestilleerde jeneverbessen, heeft de The Duchess de unieke gin & tonic smaak. De smaak is aangevuld met aromatische lagen van lokaal geproduceerde plantaardige producten om te voldoen aan de snel evoluerende smaak van de hedendaagse consument.

 

Schweppes Classics

In 1783 vond Jakob Schweppe, juwelier van Genève, een  revolutionair product uit: “Schweppe’s Soda Water”, hét  eerste bruiswater ter wereld. Dit product werd al snel een groot succes en leidde tot het ontstaan van het merk Schweppes. Je kan je misschien voorstellen dat als uitvinder van de bubbel, de kwaliteit hiervan altijd centraal staat. Schweppes is nu verkrijgbaar in een waanzinnige glazen designer fles of in een elegante slim can. Laat je verassen door nieuwe smaken als Agrumes en Mojito. What did you expect?

 

Charlies

We worden overladen met fake stuff. Van Louis Vutton tassen, Iphunes, Abibas tot fake news. De artificiële toevoegingen in producten zorgen ervoor dat de ingrediënten lijsten meer lijken op Harry Potter spreuken dan op voedsel in je koelkast. Charlie’s heeft alleen maar natuurlijke ingrediënten en begrijpbare labels, omgetoverd tot de lekkerste koolzuurhoudende dranken. Yes, we keep on sparkling. Hoewel 90% van de frisdrank innovaties in non-carbonated zijn, blijft de koolzuur houdende drank nog steeds 45% van de totale frisdrankmarkt.

 

Oasis

Oasis is een niet-bruisende vruchtendrank met 80% bronwater, zonder bewaarmiddelen, die pit geeft aan je dag! Thuis of op school, op een feestje of elke dag, bij het vieruurtje of na het sporten. Oasis verfrist jong en oud op elk gewenst moment.

Oasis is in 2018 de leider op het gebied van Fruit Drinks in Belgie, waarbij de brand awareness bijna op 85% ligt. Ongeveer 17% van de Belgische bevolking consumeert Oasis. Deze successen gaan we natuurlijk doorzetten in de Nederlandse markt 

 

Dr Pepper

Dr Pepper is de meest unieke verfrissing voor on the go of ijskoud uit de koelkast. Een kenmerkende mix van 23 smaken maakt elke slok van Dr Pepper echt anders. Nog steeds is Dr Pepper een van ’s werelds favoriete frisdranken en hét oudste grote frisdrankmerk van de Verenigde Staten. De exacte datum van het idee van Dr Pepper is onbekend, daarom tellen we vanaf het moment dat het voor het eerst geschonken werd.